سوالات متداول

بازدید: 1002

♦ چگونه سفارش خود را پیگیری کنیم و بدانیم در چه مرحله ایی قرار دارد ؟

طی فرایند ارسال محموله از طریق پیامک اطلاع رسانی میشود همچنین از طریق منو پیگیری سفارش میتوانید از آخرین مراحل فرایند ارسال آگاهی یابید.

♦ هزینه ارسال به چه صورت می باشد؟

هزینه ارسال سفارشات برای شهر رشت رایگان و برای سراسر کشور  بعهده مشتری میباشد .که هنگام ثبت سفارش مشخص شده است.

♦ پس از ثبت سفارش کالای خریداری شده چه زمانی ارسال میشود؟

کلیه سفارشات در صورت عدم خطای سیستم بانکی طی 4 روز کاری ارسال می گردد. چناچه تراکنش مالی با خطا مواجه شود پس از تایید بانک عامل سفارش ارسال می شود.

♦ امکان خرید حضوری هم وجود دارد؟

خیر فقط از طریق سایت میتوان فرایند خرید را انجام داد.

♦ برای خرید حتما باید در سایت عضو باشیم و ثبت نام کنیم ؟

خیر، این امکان وجود دارد که بدون عضویت , در سایت ثبت سفارش انجام دهید .

♦ شرایط انصراف از خرید چه می باشد ؟

بیشتر از 7 روز از تاریخ ارسال نگذشته باشد.

کالا آکبند و بدون هیچگونه آسیب ظاهری و تغییر باشد.

هزینه ارسال کالا به عهده خریدار می باشد.

♦ اگر کالای خریداری شده دارای آسیب دیدگی و یا ایراد فیزیکی باشد چه باید کرد ؟

تمامی کالا های ارسالی به سراسر کشور دارای بیمه اظهار شده کالا میباشند و گیرنده موظف است از گرفتن کالا با بسته بندی آسیب دیده خودداری کند و ضمن اینکه از مامور پست بخواهد که کالا را سالم تحویل شما دهد که در صورت آسیب ، بتوان از پست خسارت کالا را دریافت نمود .

♦ آیا کالاهای موجود درسایت گارانتی دارند ؟

بله تمامی کالا های موجود در سایت درسا کالا دارای گارانتی میباشند .

♦ شرایط گارانتی چیست ؟

دستگاه مطابق با مدل و شماره سریال و مدت زمان مندرج بر روی کارت گارانتی یا پایگاه اطلاعات شرکت یا هلوگرام بر اساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده مشمول گارانتی می باشد.لازم به ذکراست گارانتی و خدمات پس از فروش اجناس گارانتی دار به عهده شرکت پشتیبانی کننده می باشد و فروشگاه درساکالا هیچ مسئولیتی ندارد.

♦ شرایط استرداد وجه چه می باشد ؟

کل مبلغ استردادی فقط به همان شماره حسابی که با آن خرید انجام شده است واریز میگردد وچناچه به هر دلیلی امکان ارسال کالا وجود نداشته یا خریدار منصرف گردد وجه کالا طی 48 ساعت کاری از زمان انصراف به شماره حساب خریدار مسترد میگردد و نوسانات ارزی تاثیری بر مبلغ نخواهد داشت.
در صورتبکه کالای ارسال شده با سفارش مغایرت داشته باشد هزینه عودت و ارسال مجدد بعهده فروشگاه است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد