تعویض یا ارجاع کالا

از آنجائیکه حفظ رضایت مندی مشتریان در اولویت فعالیت های فروشگاه اینترنتی درسا کالا است، این سایت امکان بازگرداندن وتعویض کالای خریداری شده توسط مشتریان را با توجه به شرایطی عمومی ارجاع کالا فراهم نموده است.

  • شما می توانید کالای خریداری شده را (درصورت باز نکردن بسته بندی خود محصول) تا ۷ روز پس از دریافت کالا با انجام مراحل بازگشت کالا مرجوع نمایید.
  • در صورت باز کردن بسته بندی محصول و مشاهده ی هر گونه عیب و نقص و مغایرت کالای ارسال شده ( اختلاف در مدل،رنگ،سایز و...)
  • با کالای درخواستی در صورت انجام درست مراحل ارجاع کالا و اعلام عدم رضایت تحت شرایط عمومی تا ۲۴ ساعت به واحد خدمات پس از فروش امکان تعویض کالا وجود دارد.
  • این امکان در مورد کالاهای خاص وجود ندارد (منظور از کالای خاص تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین لوازم مربوط به گروه ابزار آرایش صورت و ناخن و کلیه زیورآلات می باشد).

    شرایط عمومی ارجاع کالا

  • در صورت مشاهده ی صدمه و نقص قابل مشاهده وظاهری از بازکردن بسته بندی کالا پرهیز نمایید.
  • درصورت مغایرت کالای ارسال شده با کالای درخواستی؛ اگر این مغایرت بدون باز کردن بسـته بنــدی قابل تشخیص باشد از باز کردن بسته بندی آن خودداری نمایید چراکه در این صورت تنها به درخواستهایی میسر است که کالا از حالت پلمپ و یا بسته بندی اولیه خود خارج نشده باشد. 
  • اگر مغایرت و یا آسیب قابل مشاهده پیش از باز کردن بسته بندی اولیه نباشد درهنگام فرستادن محصول نسبت  به ارسال بسته بندی اولیه نیز اقدام نمایید. 
  • اگر پیش از آنکه محصول خریداری به دست شما برسد از خرید خود منصرف شده اید در اسرع وقت با فروشگاه اینترنتی درسا کالا تماس بگیرید تا از ارسال کالا در صورت ارسال نشدن جلوگیری شود. 
  • اگر محصول خریداری شده در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد نیز حتما ظرف ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت محصول با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید .

    مراحل ارجاع کالا

  • از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

    – یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

    – یا به info@keyhandigikala.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

    توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است

نظرات